برای شکستن من....


by : x-themes

برای شکستن من یه اخم کافیه*



نیازی به فریادت نیست*



واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه*



نیازی به قهر نیست*



برای مردنم حرف رفتنت کافیه*



نیازی به انجامش نیست*



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت20:47---13 تير 1392
دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…


کمی سکـــــــــــوت…


کمی دل بریدن میخواد…



کمی اشک…


کمی بهت…


کمی آغوش آسمانی


کمی دور شدن از این آدمها…!


کمی رسیدن به خدا…


رسول
ساعت10:03---13 تير 1392
سلام وبت خیلی خوبه.به منم یه سری بزن.من مایلم تبادل لینک کنم.اگه مایل بودی خبرم کن.راستی یه را هنمایی در مورد اینکه چطوری وبت رو اینطوری کردی میخوام.ممنون.منتظرم.

سعید
ساعت19:58---9 تير 1392
عشق از دوستی پرسید:تفاوت من و تو در چیست؟گفت:من دیگران را با یه سلام آشنا می کنم اما تو با یه نگاه.من آن هارا با یه دروغ جدا می کنم ولی تو با مرگ.

شهرزاد
ساعت12:53---3 تير 1392
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت "
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم!!
ولادت آخرین شاخه گل
باغچه ی امامت و ولایت
بر شما عزیزان مبارک!!!!



alireza
ساعت1:08---2 تير 1392

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس











http://amour-en-portrait.ca.cx/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 31 خرداد 1392 23:30 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§